رتبه بندی اعتباری پارس کیان

ارائه رتبه بندی اعتباری اصلی ترین خدمت ماست!

رتبه بندی اعتباری پارس کیان

ارائه رتبه بندی اعتباری اصلی ترین خدمت ماست!

شرکت رتبه بندی اعتباری پارس کیان، از اولین شرکت های رتبه بندی اعتباری در ایران، با تکیه بر بنیانگذارنی که از تخصص، دانش و نیز حسن شهرت در کلاس جهانی برخودار می باشند، با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار ایران تاسیس گردید.

  • ۰
  • ۰

موسسان شرکت رتبه بندی اعتباری پارس کیان، مدیران متخصص،خوشنام و با تجربه بازار پول و سرمایه کشور و موسسه رتبه بندی اعتباری پاکستان (پاکرا) می باشند.
موسسه رتبه بندی اعتباری پاکستان (پاکرا) بعنوان اولین موسسه رتبه بندی اعتباری در پاکستان در سال 1994 تاسیس گردید و یکی از سهامداران عمده آن موسسه فیتچ (Fitch) بوده است. پاکرا توانسته است با کسب دانش برترین موسسه رتبه بندی اعتباری دنیا بعنوان درگاه دانش رتبه بندی اعتباری در منطقه بشمار رود، در حال حاضر سهام شرکت فیتچ خربداری شده است. پاکرا تا کنون بیش از 4000 رتبه اعتباری منتشر نموده است و علاوه بر پاکستان در بنگلادش، ایران و افغانستان نیز به ارائه خدمات می پردازد. پاکرا با در اختیار قراردادن دانش جهانی رتبه بندی اعتباری یکی از شرکای ارزشمند و استراتژیک شرکت رتبه بندی اعتباری پارس کیان محسوب می شود.
شرکت پردازش اطلاعات مالی نوآوران امین با بهره مندی از تخصص، تجربه، حسن شهرت به همراه توانایی این شرکت در حوزه سیستم های اطلاعاتی و دارابودن بانک اطلاعاتی قابل اتکا، به عنوان یکی از سهامداران شرکت رتبه بندی اعتباری پارس کیان نقش برجسته ای در ارائه خدمات به مشتریان شرکت را بر عهده خواهد داشت.

  • ۹۸/۰۲/۲۹
  • سولماز صادق نیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی