رتبه بندی اعتباری پارس کیان

ارائه رتبه بندی اعتباری اصلی ترین خدمت ماست!

رتبه بندی اعتباری پارس کیان

ارائه رتبه بندی اعتباری اصلی ترین خدمت ماست!

شرکت رتبه بندی اعتباری پارس کیان، از اولین شرکت های رتبه بندی اعتباری در ایران، با تکیه بر بنیانگذارنی که از تخصص، دانش و نیز حسن شهرت در کلاس جهانی برخودار می باشند، با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار ایران تاسیس گردید.

  • ۰
  • ۰
شرکت رتبه بندی اعتباری پارس کیان با حضور در نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس ۲۰۱۸ به تعامل با علاقمندان حوزه بازار پول و سرمایه پرداخت و با ارائه منافع حاصل از رتبه بندی اعتباری به بازار سرمایه و اقتصاد کشور به تشریح منافع آن به شرکت ها و موسسات و بنگاه های اقتصادی پرداخت.
نمایشگاه بانک،بورس، بیمه و خصوصی سازی از تاریخ ۳۰ مهرماه تا ۳ آبانماه سال ۱۳۹۷ در جزیره زیبای کیش برگزار گردید. شرکت رتبه بندی اعتباری پارس کیان در غرفه ۳۸b این نمایشگاه حضور یافته و با شرکت کنندگان نمایشگاه و نیز بازدیدکنندگان از غرفه پارس کیان به مذاکره و تبادل نظر پرداختند.
شایان ذکر است معاونین محترم سازمان بورس و اوراق بهادار، جناب آقای دکتر صحرایی مدیرعامل شرکت بورس و اوراق بهادار تهران، اعضای هیات مدیره بیمه آسیا، مدیران صندوق های سرمایه گذاری، بانک ها و بیمه ها از بازدید کنندگانی بودند که با حضور در غرفه پارس کیان به تبادل نظر پرداختند.
  • ۹۸/۰۳/۰۱
  • سولماز صادق نیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی